مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد گفت: در سال گذشته بیش از 23 میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

"رمضان باقری" افزود: در سال گذشته بیش از 3 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد بهره مند شدند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 240 مورد وام قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است، افزود: مبلغی بالغ بر 769 میلیون ریال به این امر اختصاص یافت.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد به فعالیت های عمرانی این نهاد اشاره کرد و گفت: در این بخش در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 124 میلیون ریال هزینه شد.
وی اظهار داشت: برای اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی بیش از 20 میلیارد ریال وام خودکفایی در اختیار 352 مددجوی تحت حمایت قرار گرفته است.
رمضان باقری به طرح اکرام ایتام اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون 550 حامی حمایت مالی و معنوی 140 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد را برعهده دارند و در این رابطه بیش از 600 میلیون ریال برای حمایت از ایتام پرداخت نموده اند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد با بیان اینکه 4 هزار و 97 صندوق صدقه در شهرستان نصب و توزیع شده است، اظهار داشت: خیرین بهابادی در سال 1390 بیش از 759 میلیون ریال صدقه داده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا